پرشورترین پنج شنبه اردیبهشت؛قرمزها خون به پا می کنند
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  پرشورترین پنج شنبه اردیبهشت؛قرمزها خون به پا می کنند   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 62396
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


پرشورترین پنج شنبه اردیبهشت؛قرمزها خون به پا می کنند


2 سال پيش زماني پرسپوليس براي بازي با تراكتورسازي به تبريز مي‌رفت همه به دنبال پاسخ اين سوال بودند كه برخورد طرفداران تراكتور با علي دايي چگونه خواهد بود. ما هم در جايگاه ساخته نشده و عجيب و غريب خبرنگاران جايگاه ورزشگاه يادگار امام نشسته بوديم و تماشا مي‌كرديم علي دايي از سمت چپ ورزشگاه وارد زمين چمن شد و به تشويق وحشتناك بيش از 70هزار طرفدار تراكتور پاسخ داد، تشويقي استثنايي و فوق‌العاده كه دايي در تمام عمر فوتبالش كمتر آن را تجربه كرده بود.

ين بازي كه اتفاقا مسابقه حساس و جذابي هم از كار در نيامد يك ‌ـ يك به پايان رسيد اما رابطه عاشقانه دايي و تراكتور خيلي زود شكل ديگري را تجربه كرد، زماني كه او در بازي رفت فصل بعد در تهران مقابل توهين پرسپوليسي‌ها به تبريزي‌ها سكوت كرد تا از چشم طرفداران احساساتي تراكتور بيفتد. دايي اما يك آذري زبان است و به هر حال فرزند آذربايجان محسوب مي‌شود و براي هيچ كس عجيب نبود كه در آخرين بازي مقابل تراكتور در لباس سرمربي راه آهن دوباره از طرف هواداران اين تيم تشويق شود. او يك مربي با رگ و ريشه پرسپوليسي است كه هيچ گاه علاقه‌اش به تراكتور را مخفي نكرد.

 از آن علي تا اين علي

علي دايي و علي كريمي اختلاف نظرهاي بي‌شماري داشته و دارند و شنيدن اين خبر كه اين دو كلا آبشان در يك جوي نمي‌رود چيز چندان عجيبي نيست. جالب اينكه يكي از اين موارد اختلاف به همين تراكتورسازي مربوط مي‌شود تيمي كه هوادارانش با علي كريمي كركري

عجيب و غريبي دارند. در همان فصلي كه دايي روي تخم چشمان طرفداران تراكتور قرار داشت علي كريمي در يك بازي عجيب(استيل آذين ـ تراكتور) بعد از به ثمر رساندن يك پنالتي چندان شادي كرد كه فكر مي‌كردي گل صعود به جام جهاني را به ثمر رسانده اما نكته چيز ديگري بود، جادوگر در يكي از بهترين فصل‌هاي فوتبالي‌اش داشت انتقام فعاليت‌هاي اعصاب خرد كن طرفداران تراكتور را مي‌گرفت. آنها با به دست گرفتن 1000توماني و نمايش آن رو به دوربين‌ها پسوند پولكي را به كريمي بسته بودند و البته اين چيزي نيست كه به بازيكني مثل  كريمي برنخورد. هرچه باشد او هميشه يك نارنجك با ضامن كشيده در پر شالش دارد!

حالا كريمي  و دنيزلي

مصطفي دنيزلي زماني كه تيمش ششمين گلش را وارد دروازه  الشباب مي‌كرد هرگز تصور نمي‌كرد كه در ادامه فروردين رويايي با چنين مشكلاتي مواجه شود. اما حالا او بايد چالش بزرگي را از سر بگذراند.

نتايج بد پرسپوليس در ليگ به مرور تبديل به مساله اصلي اين مربي شده است. دنيزلي حالا دريافت پرسپوليس مثل پاس  نيست كه بتواند در آن يك جام را قرباني جام ديگر كند و حالا با وجود نتايج خوب در ليگ قهرمانان به نظر همه حرمت موي سپيد آقا مصطفي را نگه مي‌دارند والا هر كس ديگري جاي او بود قسمتي از شلوارش دور گردنش شال گردن شده بود!

پرسپوليس بعد از شكست سنگين مقابل سايپا به ديدار تراكتورسازي خواهد رفت و اين در حالي است كه

آنها در بدترين شرايط از لحاظ بازيكن به سر مي‌برند. دنيزلي احتمالا با تركيب معمارزاده، محمد، نورمحمد، نصرتي، شكوري، شيري، بادامكي، رضايي، فشنگچي، محمد نوري و ايمون زايد به زمين خواهد رفت و شايد محمدحسين كنعاني هم اولين بازي خود با پرسپوليس را تجربه خواهد كرد.

او اما حالا درگیری ذهنی مهمتری هم دارد ؛ علی کریمی. بازیکنی که امروز از فهرست 18 تایی کنار گذاشته شد و به تبریز نرفت تا طاق نصرت احتمالی گروههای تنش زدا در تبریز ازمیان برداشته شود و البته فردا کسی دم نگیرد:کریمی ...!

 تراختورچي‌لر

اما شايد مهمتر از بحران‌هاي پرسپوليس چيزي است كه در تبريز تبديل به حس مشترك هواداران پرشور تراكتورسازي شده است. تبريزي‌ها 3 سال بعد از صعود به ليگ برتر در جمع 3 تيم ليگ برتر قرار گرفته‌اند و با هيجاني مهارناپذير حتي به قهرماني فكر مي‌كنند گرچه سپاهان با تداوم كم نظيرش فعلا نزديك‌ترين تيم به قهرماني است. تراكتور در بازي فردا با تمام بازيكنانش و بدون مصدوم و محروم مقابل پرسپوليس صف آرايي خواهد كرد آنها كه در بازي رفت در يك مسابقه جذاب به برد رسيدند به دنبال تكرار اين نتيجه هستند و با توجه به شرايط تيمي و ريتم چند هفته گذشته تراكتورسازي اين مساله چيز عجيبي هم نيست.

 امير قلعه‌نويي در مسابقه فردا تيمش را با تركيب فروزان، اميرحسين صادقي، مرتضي اسدي، ميلاد فخرالديني احسان حاج‌صفي، سياوش اكبرپور، رودريگو توزي، فلاويو، حدادي‌فر، فرزاد حاتمي 11 بازيكن تراكتورسازي در زمين از حمايت بيش از 80هزار تماشاچي بهره خواهند برد. تماشاگراني كه  نظير آنها در هيچ نقطه‌اي ازايران وجود ندارند و شور و هيجان و تعصب آنها امير قلعه‌نويي را در

جدايي با از تراكتور دودل كرده است.

 اگر سايت هواداري را در اين چند روز مرور كنيد متوجه خواهيد شد كه پرسپوليس با چه فضايي روبه رو خواهد شد. گذشتن از اين حال و هوا و مقاومت مقابل اين شور قرمزرنگ يك پارچه مهمترين ماموريت دنيزلي در يكي از پرتماشاگرترين پنجشنبه‌هاي زندگي است او اگر موفق به توقف تراكتورسازي شود اين تيم را از قهرماني نااميد خواهد كرد. گرچه تراكتور آسيايي شده و  ماموريت امسالتقریبا  به اتمام رسیده  است.

اين بازي حساس پنجشنبه ساعت
16:30 برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');